måndag 27 juli 2009

Today was a good day.

Jo idag var det mycket som hände. Jag var ledig idag och eftersom Karin jobbat hela dagen så har jag kunnat nörda mig hela dagen. Mysigt är ordet. Så här löd dagschemat:

Vaknade kl 08.30 och blev sedan serverad lite havregrynsgröt i sängen av en awesome flickvän. Sedan stack hon iväg vid 09.15. Jag satte mig och läste igenom "Green Lantern: No Fear" traden. Sedan vid 11.30 lagade jag lite lunch och åt den vid ritbordet jag satte upp i köket samtidigt som jag pillade med en ny teckning av Moon Knight i storstaden. Sedan tecknade jag en del annat. Efter ett mellanmål vid 15.00 stack jag till gymmet och kom hem efter att ha storhandlat lite för lönen som kom idag kl. 17.30. Värmde lite rester. Fick en djävligt cool idé, när jag gick i regnet efter mataffären, till en scen i en serietidning jag i hemlighet håller på med. Så jag satte mig och skrev seriemanus tills klockan blev 20.30. Fortsatte sedan att läsa "Green Lantern: Revenge Of The Green Lanterns" fram till nu. Skriver mer åsikter om läsandet någon annan gång för nu har Karin kommit hem från jobbet och då blir det att vara lite gullig och skiva upp lite melon till kvällssnack. För jag är utgeekad och imorgon måste jag vara utvilad för då ska jag jobba hela dagen.

Today was a good day.

Här är min favoritplats på jorden. Where the magic happens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar