tisdag 28 juli 2009

Resan är bokad.

Nu är flygbiljetten till Newark bokad. 8:e september åker jag ifrån Landvetter. Åker tillbaka igen den 19:e december och är hemma i svearike morgonen den 20:e december. Då blir det 2 veckors jullov. Kommer antagligen hem under Thanksgiving lovet i november också. Mamma och pappa behöver ju se sin lille pojk ibland. Sedan hoppas jag få besök under andra lov så jag inte blir ensam i staterna när alla är på spring break och påsklov. Vem vill ha en guidad tur i New York?

3 kommentarer:

  1. Jag tar gärna en guidad tur!!! Har funderat länge på att jag vill ta mig till staterna igen. Men, får la se när det blir!

    Massera stortån?! Är helt klart värt ett försök! Du och Karin är välkomna när ni kommer! Har vi tur så håller sig festen långt in på natten....

    SvaraRadera
  2. Tar gärna en tur till NY, bara vi kan hitta någon som kan passa ligisterna över en lång weekend eller så....(har ju hört ryktas att Karin är expert på området, he, he...)

    SvaraRadera
  3. Emma:
    Låter perfect! Då kan ni räkna med att vi dyker upp. Hoppas ni får en superlördag.
    Visst låter det sjukt med stortån. Det är någon punkt där tydligen.

    Anna:
    Hehe, ja Karin är helt klart expert. Jag är bättre med äldre ligister jag. Så mig får ni ringa när dem nått tonåren. :)

    SvaraRadera