torsdag 9 juli 2009

Sweet, sweet, sweet!

Idag kom dem äntligen. Först fick jag papper ifrån skolan för att söka mitt visum. Sedan gick jag och flickvännen och handlade lite mat (ägg, mjölk och fläsk = scrambled n' ham) och hämtade upp paketet jag väntat hela veckan på. Äntligen fick jag dem! 4 nya fräscha seriealbum

Green Lantern: Rebirth

Fables Vol. 2: Animal Farm

Immortal Iron Fist Vol. 3: The Book Of The Iron Fist

Immortal Iron Fist Vol. 4: The Mortal Iron Fist


Har redan läst Iron Fist serien i lösnummer men det var ett tag sen och ville läsa allt i samlad form. Plöjde också igenom "Green Lantern: Rebirth" på ett par timmar nu på eftermiddagen. Så nu är jag ett riktigt GL-fan. Just den boken jag läste handlar om Hal Jordans väg tillbaka ifrån det döda till det levandes värld. Efter att ha varit död i många år. Rebirth kom ut 2004. Väl spenderad tid och spenderade pengar. Finns en sida där Green Lantern sänker Batman med en halvmiss. Priceless!

Nu när jag använt denna blogg för att ventilera mina nördigheter tror jag att det är dags att berätta historien om varför jag är den nörd jag är idag. Det får det bli imorgon. Nu har jag en massa läsning att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar