lördag 27 juni 2009

En dag av små besvikelser.

Fredagen var full av awesomeness. Så var det tänkt i alla fall. Jag är ju ingen sportkille och följer inte fotboll eller någon annan sport religöst men var psyched för att se U21 VM och Sverige - England matchen igår. tröttnade efter 3-0 men sen blev det 3-3 och helt klart mayhem i tv-soffan. Men blev till slut förlust ändå. Men inte var jag så ledsen för det för jag hade ju en visuell orgasm på cirka 2 ½ timmar som lovat när jag skulle gå på bio. "Transformers: Revenge Of The Fallen" vad kunde gå fel. Jo, Michael Bay var det som kunde.

Här är lite nya skisser som jag tröstat mig med. En Captain America jag gjort klart. En skiss av det Derek Hess tecknade omslaget till In Flames' "Come Clarity". Sedan en snabbskiss av en mordiskt Deadpool.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar